Vergaderingen en Uniform

Vergaderingen

Onze vergadering gaan meestal door op zondag, van 9u30 tot 12u. Tijdens examenperiodes van leiding valt deze uitzonderlijk eens op een vrijdagavond. Voor het volledige maandprogramma kunt u terecht bij De Paal, hierin wordt het weekendprogramma toegelicht en eventuele wijzigingen qua uren of locatie meegedeeld.

Uniform

Een compleet uniform dient niet gedragen te worden bij de jongste takken, aangezien dit vrij kostelijk is en leden er snel uit groeien. Het enige dat wij vragen ivm uniform: een groene broek (hoeft niet de officiele te zijn) en scoutsdas van onze groep zelf. Deze scoutsdas kan u aankopen via onze eigen scouts. Er zullen verkoopmomenten worden voorzien op o.a. de info-avond bij aanvang van het nieuwe scoutsjaar en op de overgang.