Verhuur

Materiaal

Wens je graag het 1 en ander te ontlenen bij Scouting Wommelgem ?

Als lid of als buitenstaander, tenten, potten en pannen en nog heel veel meer zijn aan spotprijzen aan te vragen bij onze materiaalmeesters. Je vindt hier een overzicht van het materiaal.

Neem op tijd contact met hen op i.v.m prijzen en voorwaarden.

Lokalen

Zoek je een unieke plek voor een feestje? Of wil je een klein evenement op poten zetten en zoek je nog een geknipte locatie? Geen zorgen, het Jincafe van Scouts Wommelgem is open voor verhuur. Let op: het is verboden om hier te overnachten. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via: jins@scoutingwommelgem.be

De lokalen aan de Van Tichelenlei en die aan de Gidsenlokalen op Fort 2 zijn onder geen enkele prijs te verhuren aan verenigingen, zelfstandigen, particulieren, kortom aan mensen die niets met Scouting Wommelgem te maken hebben.